Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2012

ΚΟΤΟΣΟΥΠΑ για τις κρύες μέρες του χειμώνα

ΥΛΙΚΑ:

4 μπούτια κοτόπουλο
μισό φλυτζάνι ρύζι γλασέ
2 λεμόνια
1-2 αυγά
αλάτι,φρεσκοτριμμένο πιπέρι
1 κρεμμύδι ολόκληρο να βράσει μαζί με το κοτόπουλο
1 κουτ της σούπας ελαιόλαδο.



ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
Στην χύτρα βάζουμε το κοτόπουλο μαζί με αλατάκι-πιπεράκι το κρεμμύδι και την κουταλιά με το λάδι,προσθέτουμε αρκετό  νερό να καλύψει όλο το κοτόπουλο (χρειαζόμαστε το  νεράκι για να βράσει και το ρύζι μετά) και την κλείνουμε για 40 λεπτά.Αν δεν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε χύτρα το βάζουμε στην κατσαρόλα και το αφήνουμε να βράσει για 1 ώρα περίπου με όλα τα παραπάνω υλικά.
Μόλις είναι έτοιμο ανοίγουμε την χύτρα μας και βγάζουμε το κοτόπουλο,αφαιρούμε το κρεμμύδι.Ρίχνουμε μέσα στο ζουμί το ρυζάκι μας ,περίπου 14-15 λεπτά θα χρειαστεί το ρύζι μας να είναι έτοιμο.Ωστόσο έχει κρυώσει λίγο το κοτόπουλο και το ξεκοκκαλίζουμε.

Μόλις το ρυζάκι μας είναι έτοιμο,ετοιμάζουμε το αυγόκομα.
ΑΥΓΟΚΟΜΑ:
Μέσα στο μούλτι μας βάζουμε τα αυγά μας με μία κουταλιά της σούπας νερό και τα χτυπάμε προσθέτουμε τον χυμό από τα λεμόνια ξαναχτυπάμε και μετά 2-3 κουτ της σούπας ζωμό από το φαγητό μας,ξαναχτυπάμε 2 λεπτά.ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΜΑΣ...ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΟ ΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΛΟΠΙΑΣΟΥΜΕ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΑΚΙ ΡΟΥΦΗΧΤΟ!!!!!!κόλπο έλεγε η γιαγιά μου,για να μην κόψει!!!!!αχχαχαχαχα.
Βάζουμε ξανά στο μάτι το οποίο είναι κλειστό προσθέτουμε το κοτόπουλο που το έχουμε μαδίσει  για  πάρει μια -δυο βράσεις.
ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΞΤΡΑ ΠΙΠΕΡΙ ΚΑΙ ΛΕΜΟΝΑΚΙ όποιος θέλει!!!!
Στις φωτογραφίες που βλέπετε έχω χρησιμοποιήσει μόνο ένα μπούτι κοτοπούλο...μόνο εγώ και ο άντρας μου θα τρώγαμε...η μικρή μου ούτε που να δει τις σούπες!!!!!

9 σχόλια:

  1. αααα...το φιλάκι έλειπε...!!!οκ την επομενη φορά θα το φιλήσω και εγώ!!!!!καλό βράδυ!!!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα να το φιλήσεις!!!!έτσι έλεγε η γιαγιάκα μου!!!!!!καλό βράδυ Τάνια μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα είναι εδώ .'Εχει πολλά κι ενδιαφέροντα !
    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρελαίνομαι για την κοτόσουπα Τόνια μου!!!Πολύ ωρσία!!!Καλό μήνα και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρευω κοτοσουπα! Ζηλευω σημερα με τοσο κρυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την δοκίμασα και έγινε νοστιμότατη! Εύγε! :-)
    Παρεπιπτόντως η σελίδα σου είναι πολύ όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την εκανα με τρια πλαταρια κοτας και εγινε το κατι αλλο!μπραβο σου τονια!θοδωρος απο καβαλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να δω τα σχόλιά σας, τις εντυπώσεις ή τις απορίες σας!