Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

ΡΟΛΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΠΑΤΑΤΟΥΛΕΣ!!!

Πάμε στον χασάπη μας και του λέμε να μας φτιάξει ένα ρολό γεμιστό κοτόπουλο με τα υλικά που θα του πούμε εμείς....για να είναι ζουμερό! Όσες φορές στο παρελθόν πήρα τα έτοιμα του σούπερ μάρκετ ήταν  σκέτη αποτυχία... Όταν το έψηνα πολύ έβγαινε ξερό χωρίς καθόλου ζουμί, όταν το έψηνα λίγο ήταν ωμό και επειδή είναι κοτόπουλο ΠΡΕΠΕΙ να είναι καλοψημένο.... ΟΠΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ο καλός μου ο χασάπης μου είπε: φέρε τι θες να στο γεμίσω και θα το κάνω!!!! Του πήγα λοιπόν πιπεριές, φέτα, γραβιέρα, μπέικον, ντομάτα, τριμμένη γκούντα. Έβαλε την αγάπη του, το μεράκι του και τα μυστικά μπαχαρικά του....και μου το έδεσε!!!!!! Το έβαλα και εγώ λοιπόν στο φούρνο με πατατούλες φτιάχνοντας μια σαλτούλα μούρλια και γλύφαμε και τα δάχτυλά μας!!!!!
ΥΛΙΚΑ για την σάλτσα που θα περιχύσουμε το κοτόπουλο με τις πατάτες πριν το ψήσουμε:
Χυμό από ένα πορτοκάλι μεγάλο, χυμό από ένα λεμόνι, 1 γεμάτη κουταλιά της σούπας μουστάρδα πικάντικη, 3 κουτ της σούπας ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, δεντρολίβανο θρυμματισμένο με τα χέρια μας, σκόνη σκόρδου και 4-5 κουτ της σούπας νερό.
ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
Τοποθετούμε  το ρολό στο κέντρο της γάστρας μας, τις πατάτες μας κομμένες κυδωνάτες γύρω γύρω και τις αλατίζουμε λιγάκι... Σε ένα βαζάκι χτυπάμε όλα τα υλικά για 2-3 λεπτά και περιχύνουμε! Πω,  πω μυρωδιές που βγάζουν!!!!! Έχουμε τον φούρνο μας προθερμασμένο, σκεπάζουμε την γάστρα μας και ψήνουμε για μια ώρα με αντιστάσεις στους 180 βαθμούς. Μόλις περάσει η μια ώρα ξεσκεπάζουμε και ψήνουμε μέχρι να ροδίσει καλά και από τις δυο πλευρές, περίπου ακόμα 1 και 20 λεπτά.
Βγάζουμε το δίχτυ αφού κρυώσει πρώτα λίγο το κοτόπουλο και μόνο με ηλεκτρικό μαχαίρι κόβουμε ομοιόμορφα.... Σερβίρουμε με τις πατατούλες και απολαμβάνουμε ένα ζουμερό κοτόπουλο!!!!

10 σχόλια:

  1. Τόνια μου τι να πω!!!Θέλω όλο το ταψί!!!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο!!!Μπράβο Τόνια μου...ποτέ δεν έχω φτιάξει ρολό..αλλά θα κάνω κάποια στιγμή γιατί κι ο πατέρας μου με έχει πρήξει να κάνω ρολό κιμά.....πολύ ωραίο φαίνεται...Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
    ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΕΛΕΝΗ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΡΟΛΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σε όλους
    το έφτιαξα εχτές. ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟ!!!!!
    Λέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καταπληκτικό, εξαίσιο,απίθανο.!το μόνο που πρόσθεσα είναι λίγο μπαχάρι για κοτόπουλο το οποίο μου το έχουν φέρει από την Πόλη..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο,Μπράβο Τόνια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να δω τα σχόλιά σας, τις εντυπώσεις ή τις απορίες σας!